Rozkład dnia
6.00 – 8.00 – Schodzenie się dzieci, zajęcia opiekuńcze, zabawy swobodne, praca indywidualna o charakterze obserwacyjnym, wychowawczo – stymulującym oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy integrujące grupę.
8.00 – 8.30 – Zabawy i ćwiczenia poranne. Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe, rozwijanie nawyków higienicznych i samoobsługowych.
8.30 – 9.00 – Śniadanie.
9.00 – 11.15 – Zajęcia kierowane – tworzenie sytuacji edukacyjnych organizowanych przez n-la w formie zabaw, ćwiczeń, gier itp. wynikających z realizacji podstawy programowej w celu zdobywania i poznawania wiadomości i doświadczeń. Rozwijanie i doskonalenie umiejętności i sprawności oraz samorealizacji w różnych formach aktywności (poznawcza, słowna, plastyczna, muzyczna, ruchowa). Zabawy swobodne (niekierowane) wg. zainteresowań dzieci przy niewielkim udziale n-la. Spacery, wycieczki i uroczystości przedszkolne.
11.15 – 11.30 – Przygotowanie do II śniadania – czynności porządkowe, rozwijanie nawyków higienicznych i samoobsługowych.
11.30 – 12.00 – II Śniadanie.
12.00 – 14.00 – Zajęcia z języka angielskiego, leżakowanie (grupy I i II), zajęcia kierowane, zabawy swobodne wg. zainteresowań dzieci przy niewielkim udziale n-la w sali lub na świeżym powietrzu (ogrodzie przedszkolnym). Obserwacje przyrodnicze, prace ogrodnicze, gospodarcze i porządkowe prowadzone na świeżym powietrzu (ogrodzie przedszkolnym)
14.00 – 14.15 – Przygotowanie do obiadu.
14.15 – 14.45 – Obiad.
14.45 – 15.15 – Czas relaksu – słuchanie muzyki, bajek. Rozchodzenie się dzieci.
15.15 – 17.30 – Zabawy tematyczne, konstrukcyjne, zabawy i gry w małych zespołach, zajęcia rytmiczne, zabawy artykulacyjne i ortofoniczne, zajęcia stymulujące i wyrównawcze pod kierunkiem n-la, praca z dzieckiem zdolnym, ćwiczenia utrwalające wiadomości i umiejętności z programowych zajęć edukacyjnych, zabawy ruchowe w klasie lub na świeżym powietrzu (ogrodzie przedszkolnym).
17.45 – 18.00 – Przygotowanie do kolacji.
18.00 – 18.15 – Kolacja.
18.15 – 19.00 – Gry i zabawy w sali, zabawy swobodne ( niekierowane ), gry i zabawy stolikowe, praca w zespołach lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, wychowawczym z dzieckiem zdolnym, zabawy ze śpiewem indywidualne kontakty z dzieckiem o charakterze opiekuńczo – wychowawczym. Prace porządkowe w sali przedszkolnej, rozchodzenie się dzieci.